Statcounter

Jag och Selma
 Sitter hemma hos storasyster, har inget eget att lägga upp så jag satt och kollade bilder på facebook.
Hittade då lite bilder från min gymnasietid, mysig att titta tillbaka. 
Men också sorgligt att veta att det aldrig kommer bli så igen.
Patricha, Malin och jag utanför skolan någon gång i 2:an
 ITG awards 2010 - Start Again
 Malin och Sara repar för ingenting.
 Världens mest underbara klass
 Var på bal, dock inte min för min skola hade inte sånt trams
utan YTC's bal på Marstrand med min underbare vän Niklas
 Studenten, har dock inget minne av att denna bild togs eller vart gitarren kom ifrån?
Men även här Sara och Malin repar för ingenting.
Ali och jag
Alla dessa människor som jag saknar och önskar att jag träffade oftare.
Tack för 3 underbara år jag önskar att jag hade varit mer närvarande och tagit vara på den tiden