Statcounter

Jag har kämpat på nu i några månader och varit väldigt bestämd med att luggen ska bort, 
håret kommer växa ut!
Men ack och ve, det tar ju så lång tid. 
Så nu tror jag att jag har bestämt mig för att klippa dit den igen imorgon.
Känner hur "the blues" kommer över mig nu när jag har gett upp.
Men det kanske är något man kommer över om  man känner sig lite snyggare.
Ja jag hoppas på det i alla fall. 
Photo by Isabelle Larsson
Jag och syster filar på idén att åka och kräva tillbaka vår mors hatt från ynglingen som håller den fånge.
Vi har en ny cruisar låt, känns fantastiskt.
Jag och CP's flamma skall imorgon in till stan och köpa tofflor och tyg som de tanter vi försöker vara.
CP's flammas lillasyster skall sy en klänning åt mig. 
Det är förhoppningsvis så att jag även hinner klippa mig imorgon då.
Annars så lutar dagen åt möte 13:00 (kommer aldrig gå, har ett nytt sätt att se morgonen 15:30 varje dag)

Torsdag så blir det kalas skall ta leverprov, framtida alkoholist? eller samtida kanske är rätt ordval.
Senare torsdag så skall jag städa min mormors hus, kan vara en utmaning då huset är fyra våningar högt.
Fest på torsdag med andra ord.

Ja jag gillade min sammanställning, det känns som om allt är på den raka sidan nu.