Statcounter

 I fredags så var jag ute med min syster och hennes vän för att ta foton till hennes projektarbete.
 Snäll syster som jag är så hjälpte jag ju henne

Sen kom jag hem och pratade med min mor och hennes karl ett slag.
Sedan bar det av till Gabriella för att repa och kolla på idol.
Men kvällen slutade med fika och diskussion i Gabriellas kök.

Lördag var en stressig dag, åkte in till stan vid två efter att ha repat kl tio.
jag och Carro snabbade oss att hitta den perfekta presenten till våran vän Isabelle som har fyllt 21!
Efter mycket om och men
och en sväng till eriksberg för att hämta nycklar var vi äntligen på väg till våran vän.
Innan allt party så skulle vi spela laserdome.
Om man aldrig gjort det så kan man inte sätta sig in i hur spänd och nervös man blir av det
För att inte tala om svettig.
Kvällen fortsatte hemma hos Isabelle med pizza och sällskap
Vilket man förtjänar efter att ha sprungit som en jävel i 1,5 timmar
kvällen slutade tidigt för mig åkte hem vid 23, men var ju inte hemma förens 1 likaväl.

Jo anledningen till att jag skulle hem så tidigt var ju för att vi skulle repa inför eftermiddagen
då vi skulle spela lite på en (93 års) middag.
Det var trevligt, vi fick både tårta och kaffe efter.
Då jag inte har spelat bas på över ett halvår så var det lite kämpigt i början 
men det kom snabbt tillbaka.
fast att spela med spruckna fingrar var en annan femma.
Ja mina fingrar har spruckit av kylan.
känner mig svag då. haha